110108

Godmorgon godmorgon! Sovit gott? Jag själv har faktiskt sovit otrooligt skönt, och drömde en helt underbar dröm, kan tyvärr inte avslöja vad den handlade om för då kanske den inte slår in, eller? Vaknade och trodde verkligen att det var på riktigt.. Men men! Igår blev det Let's dance med baby och hans familj och sen spelade vi Move! dock hade jag fått i mej lite alkohol, och det påverkade mitt spel ganska rejält, usch, skämdes typ! :/

Så nu ligger jag hemma i min egen säng medans Johan är flytthjälp idag + att de ska ut och äta efter.. Så får se hur Paulina gör, isf ska jag träffa henne idag :)

Så det var mina planer, vad har ni för lpaner idag då? Någon som ska ut? :p


Kommentarer
Frida

Hade också en fantastisk dröm i natt men vaknade och så va de roliga slut..;)

2011-01-08 @ 14:44:28
URL: http://inallitsglory.blogg.se/
Frida

Ja, Bagge ser så himla Kramgo ut!! :) haha vet inte om jag vill höra om dina drömmar! :O haha!

2011-01-08 @ 18:46:36
URL: http://inallitsglory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0