110107

Godmorgon världen! Hur mås det idag då? Jag mår ganska fint ja.. Har precis ätit en macka och druckit lite juice, ska snabbstäda på mitt rum lite, ser ut som ett bombnedslag med ett bord mitt i allt.. Väntar även på att mamma och Peter ska komma hem, jag och mami ska nämligen till IKEA och hitta en byrå till mej, då hon tänker ta min ut till stugan nu ^^

När Johan sen har slutat så åker vi ut till vallskog, då köpingborna kommer ikväll + att det blir sushi! :) Imorgonbitti skjutsar johan hem mej då han ska va flytthjälp hela dagen :p

well well well


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0