110106 - morgon

Godmorgon! Ni är förmodligen inte vakna än, så ni läser nog det här lite senare.. Johan är ledig idag så vi ska åka till Bålsta, hålan där jag bodde mnia första 15 år, men nu på morgonen så åkte han för att spela Hockey bockey, och jag brukar kunna somna om. men inte idag heller.. så jag ligger i sängen och tittar på sjunde himlen :)

Som sagt så ska vi åka till Bålsta idag, min mormor bor där och så vill jag visa Johan helt enkelt vart jag växte upp, har juh trots allt sett vart han gjorde det nu, med tanke på att han bott på samma ställe hela sitt liv förutom i typ 2 år.. ^^

Jaja, får se får se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0