030111

Godmorgon! Har precis ätit frukost här :)
Händer idag då? Vilka är lediga och har sovmorgon? Inte Johan iaf, så imorse ringde klockan 06.00 och jag vaknade faktiskt då jag med.. Och då var det nåt konstigt som hände jag vaknade faktiskt utan trosor! :o Jag brukar sova med trosor (känns mysko utan) och när jag vaknade så hade jag inga på mej.. Joahn lovade att han var oskyldig så måste ha drömt en väldigt konstig dröm! :o Har ni vaknat och vart med om nåt konstigt?

När Johan sen hade åkt så la jag mej och läste, och somnade sen en stund runt 07.00. Jag måste säga att jag HATAR att vara arbetslös och bara gå hemma men det är liite skönt dock har jag hellre ett jobb och går upp mitt i natten :)

Kom fram till igår att jag har hela 6 nyårslöften i år:
- Börja övningsköra (körde för första gången igår)
- Bli lite nyttigare/dra ner på socker (åt tillomed kiwi igår)
- SKAFFA ETT JOBB!!!
- Flytta hemifrån
- Börja ta hand om min hud mer (är trots allt hudterapeut men slarvar pga lathet)
- Gå ner i vikt (Har gått upp 15 kg på ett år)



Så det var mina nyårslöften. Tycker ändå att de är någorlunda möjligt :) Har ni några nyårslöften i år? :)

Nej, nu ska jag titta på Sjunde himlen

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0