020111

Hej alla kära! Hur är eran söndag? Någon som är ledig imorgon? Eller kanske jobbar? Johan har sin sista lediga dag idag så vi har gått på stan (jag ville hitta en söt dataväska men fanns bara för smådatorer :/ ) dock hittade johan ganska bra grejer :) så nu när vi kom hem till gården s¨fick jag köra lite här på gården ner mot ån och upp och så :) Och gick faktiskt ganska bra, så är lite stolt över mej själv förutom att jag glömde kopplingen ibland (A)

Jaja, nu ska jag nog spela lite Playstation Move ;)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0