010111

Hej! God fortsättning allihopa! Tänkte bara svänga in och säga det. Sitter i soffan med Sussi och baby och tittar på Patrik 1,5 har precis tittat klart på Mamma Mia! :)

Gårdagen blev väldigt lugn, vi åt först middag bara vi och sen åkte vi hem till mina föräldrar där även Sussi och Anders var, och sen vart vi fast där hela kvällen, även Frida och Jonas kom över så vi var alla ut till tolvslaget 0och kollade på fyrverkerier.. Var faktiskt supermysigt! Jag var lagom full men min andra hälft var lite mer full.. så han har mått mindre bra idag.. ^^

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0