Take me somewhere we can be alone..

Idag har mycket hänt på jobbet, spyor, kläda fingrar och massa sånt jobbigt, men tycker att jag sköter mej riktigt bra faktiskt, känner att både jag och barnen utvecklas i takt med varandra, och det känns jättebra :)

Jag och Johan sitter och kolla lägenheter och kostnaderna och så, usch! INGE ROLIGT! Men det är nödvändigt tyvärr! :S Känner att jag verkligenmåste flytta snart, orkar inte åka fram och tillbaka, börjar bli jobbigt...

Imorgon blir det ett lång pass på jobbet, börjar 08 och slutar 18. Så jaa, det blir roligt.. ^^

Fick sms av Helena, min chef på chic också, börjar 9.45 på lördag, och det blir väl till runt 18, skulle jag tro, sen ska vi fira lillasyster, så kommer bli tufft även det, men får sova ut på söndagen lite iaf, och ser fram emot helgen ändå, ska bli roligt! Att gå upp och jobba på lördagen känns egentligen inte som ett jobb eftersom jag får göra det jag vill :)

Men men, nu ska jag hoppa in i duschen, har lovat två tjejer att jag ska ha både lockigt och flätat imorgon ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0