Produkter

Jag tänkte att ni kanske vill veta vad jag använder för hud och kroppsvård? Så tänkte ta några nu och fortsätta någon annan dag.

Rengöring: Jag använder MD formulations facial cleanser för det mesta men varierar lite hur som helst som jag känner för.

Peeling: Här är det också MD formulations, face and body scrub. Den har väldigt mycket korn i sig, så det bästa resultatet blir om man blandar det lite med facial cleansern.

Mask: För det mesta 2 olika. Matis rep. jeun. youth hydrating mask. Den använder jag som bas mask. Den ger bäldigt bra med fukt. Sen använder jag även Kerstin Florians Moor mud om jag känner att jag är lite oren, då den masken blir lite som en extra peeling.

Ansiktsvatten: Använder jag ibland, inte hela tiden då det egentligen inte behövs med MDs produkter, men använder iaf Decleors Matufying lotion.

Serum: Jag använder Matis rep. jeunesse flash lift energy på dagarna. På natten använder jag den inte.

Kräm: Använder 2 beroende på hur jag känner mig i hyn. Känner jag mig torr, vilket jag ofta gör nu när jag är utomhus så ofta och har en väldigt känslig hy så använder jag Matis rep. jeun. fundamental beautifying cream. Och känner jag mig fetare så använder jag Dermalogicas active moist.

Ögonkräm: MD formulations antioxidant eye cream oftast, men när jag känner mig pluffsig använder jag Matis ögonkräm.

Testa också lite prover från jobbet på Restylane skincare och Bergman. Bergman känns som för lite äldre men Restylane skincare verkar riktigt bra! Funderar på att testa :)

Men som sagt jag switschar väldigt mycket beroende på hur jag känner mig. Men nu vet ni vilka hudvårdsprodukter jag främst använder. Nästa gång kan jag ta kroppsvård.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0