John Blund är i närheten ikväll..

Godnatt! Eller säger det redan nu iaf, john blund är i närheten, är inte långt från att somna nu heller..Skönt!

Idag har varit en ganska chill dag, jobbade 8-13, åkte hem, har gjort nagelförlängning på systra mi, kommmer väl upp en bild i helgen/veckan så ni får se resultatet, är otroligt nöjd faktiskt! :p

Imorgon blir det jobb @ chicclinic 13.30-18. Inte så lång dag, men det är bara skönt för det betyder sovmorgon, och det förtjänar faktiskt jag efter 6 dagars veckor, för det är nu det kommer börja..

Men men, nu ska jag kolla lite på greys anatomy tror jag och sen kommer johan hem, myysigt!

Godnight folks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0