it's a Lovestory

Ligger helt ensam i sängen. Johan är på kryssning. Så det gör att jag ligger själv i sängen och försöker göra allt för att jag ska bli så trött så jag somnar snabbt, usch längtar inte.. Men när man väl somnat så gör det inte så mkt hoppas jag.

Idag har varit en omtumlande dag, mycket som hänt som jag inte kan berätta om men iaf. Har precis peelat hela kroppen, haft mask i ansiktet och BUSat mej.. Så jag ska vara fin till lillasysters födelsedagsfirande!

IDAG FYLLER ÄVEN MIN LILLASYSTER FRIDA HELA 20 ÅR!! :D SÅ GRAAATTIIISS!!! Fick dock ett störande sms av henne idag, där hon skrev att ja, nu är det bara 10 år kvar tills hon blir 30, men hon är koko, för man kan juh inte längta till man blir 30.. :)

Men nu ska jag borsta tänderna och lägga mej och kolla simpsons the movie som är på 6an :)



Kommentarer
Sis

Eftersom ingen annan verkar längta till 30 årsdagen så är de ju bra att nån gör de:D tusen tack för rolig kväll och presenter i blommorna!! <3<3

2011-03-07 @ 10:04:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0