For you I would have done whatever

Ligger i sängen och tittar på nya säsongen av Big Brother :) Får se om en viss primadonna är med (hahah, kaisu fattar vad jag menar) Har varit hos min moster hela dagen i princip för att fira min kusin som fyller 3 år om en vecka :p

Igår blev det först jobb 13.30-18 och sen vart det hem till Vallskog och då kom Frida, Lange och Söt-Theo och tittade på Melodifestivalen ihop, var supertrevligt!

Fick nyss ett sms av min chef på Chic, hon skrev att spachefen var jättenöjd och frågade om jag kunde jobba nästa lördag, vilket jag självklart kan! Efter det blir det sen att fira lil sis då hon fyller hela 20 år på torsdag! ;p

Men nu ska jag fläta håret och titta på BB :) Kaisu, vi hörs om uppdateringarna.. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0