Alla <3 dag

Idag är det Alla hjärtans dag! Ska ni fira det med någon eller bara skämma bort dej själv kanske? Jag tänkte inte göra något speciellt, bara vara med min största kärlek. Ska laga mat till familjen också, tänkte även göra en efterrätt bara för att.. :)

Har precis kollat klart på Mean Girls 2, den var inte sådär superbra måste jag säga. Fine, den är okej en tråkig dag, men föredrar den första före den andra. Men så är det juh nästan alltid.

Men nu blir det lite Greys.

Ha en mysig alla hjärtans dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0