110227

Tänkte bara svänga in och säga godnatt! :) Har varit en riktig tuff dag idag, hela släkten var här för att fira frida, och inte mådde man bra heller.. Usch, topp 5 i bakislistan, illa! :S

Har varit god mat dock, klarade av att äta efter ett tag.. var trevligt att träffa syster med familj idag igen, pratade om gårdagen och lekte med theo (som körde tvärstopp på johan!) som vanligt.. Får väl göra om nånting liknande igen, eller vad tycker du syster? ;)

Johan skjutsade hem frida och de så han missade solsidan, så då tyckte jag att vi tittar på det lite senare.. :)

Men nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen. See you later alligator!

- Vem är det som tar på mina tuttar?
- Det är jag, kläm kläm kläm...


Kommentarer
Sis

Hahaha vilken helg! Sååå kul att ni kom!

Kläm kläm:D

2011-03-07 @ 09:58:25
URL: http://inallitsglory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0