110218

Gud vad gott det är med lakrits/hallon skalle som jag sitter och suger på just nu :) Ligger i soffan och tittar på 2½ men men älsklingen, dock så försöker han få Alice att ligga på hans bröst, men hon vill bara tillbaka till sitt fönster! Men Johan lyssnar inte på mej.. haha! dock älskar jag honom ändå!

Och jag har inte berättat en sak som jag fick reda på  i förrgår men som blev helt klart idag. Jag har nämligen fått förlängt vikariat på förskolan jag är på :) Ska vara där till i slutet på maj, blev så glad när de frågade om jag ville vara kvar..

Så kommer jobba där varenda dag 8-16 och sen på lördagar kommer jag jobba på Chic clinic :) Så det blir 6 arbetsdagars veckor för mej, men det ska vi nog klara ändå! ;)

Nej, nu är godisen slut och jag ska mysa med min plutt, måste duscha också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0