110215

Sitter och fryser arslet av mej i sängen i väntan på att Sommar i Sverige ska börja. Johan ligger på golvet och surfar, då han inte riktigt gillar min säng när vi ska se på tv.. Har suttit och surfat runt och kollat på lägenheter i Uppsala. Men finns ingenting, hyreslägenheter är typ helt dött, enda lediga är där folk har rökt (varför i hela friden gör man något så äckligt!) och där vill man inte riktigt bo. Och köperslägenhet är inte riktigt att tänka på så det ser ut som att man får bo hemma ändå.. tyvärr!

Fick reda på en sak idag förresten, som jag är väldigt glad över, men det är inte helt säkert än, så jag hör av mej imorgon.. Men lutar väl åt det jag vill! :D

Nej nej, nu ska jag äta mina gelehjärtan som jag fick av älsklingen igår, sen kolla på Sommar i Sverige, Cougartown men sen blir det att sova, ska juh trots allt jobba imorgon också.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0