110212

Hej! Åh, jag är så lycklig just nu! Har jobbat på Chicclinic sedan klockan 10 imorse, fram till 18.00 ikväll. Kändes så otroligt bra, och chefen verkar så nöjd! Det var sån underbar känsla att äntligen få göra det jag älskar idag, insåg verkliger hur mkt jag hade saknat det! :)

Glömde ta kort på min jättefina behandlingsklänning som jag har på mej när jag jobbar.. + att alla tvättsvampar och plasthandskar och sånt är ROSA! Hur underbart är inte det? Men tar kort på det nästa vecka, ska jobba igen på lördag.. ;) Så boka en behandling på Chic clinic hos mej ;)

Och inte behöver man ta med sej lunch heller, utan jag får hotellbrunch avdraget på lönen om jag vill, till ett förmånligt pris såklart! Känns så j*vla bra nu! :)

Men nu ska jag mysa med Johans familj framför melodifestivalen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0