110208

Nu så, skönt att ha min karl hemma! Han har haft en kväll med sin mormor och morfar, bara de :) Jag jobbade till 16.00, åkte hem och var så slut, inte sådär superroligt att ställa sej och laga mat, men vad gör man inte! Var bara jag och Peter hemma, så blev wokade grönsaker med Oxcabanoss korv. Enkelt, gick på bara några minuter och inte speciellt ansträngande, mer hade jag inte orkat.

Har iaf haft en bra dag på jobbet, börjar klockan 08 imorgon bitti, till 16.30 och sen blir det ett möte, hihi! Går det bra så blir det kanske tillomed att jobba redan på lördag, får se! Hoppas! Men annars har inte så mkt hänt. Går bara och väntar på att ett annat ställe ska höra av sej, mitt mål! :)

Men just nu så njuter jag bara av att sitta och kolla på min karls rumpa (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0