110207

Hej. Jag vet, jag lovade i torsdags att jag skulle skriva dag nummer 9 i fredags, men det var som sagt min och Johans ett års dag, så jag fokuserade mej på att vara med honom. Och i lördags var vi juh på Raw. Eller först var vi och åt på Tzatsiki, jättegott! Och Raw var jättebra! Så sjuukt roligt, mina favoriter var Özz och Soran :) Någon annan som var på det?

Idag har jag vart på ett möte och vart till ett annat ställe lite snabbt.

Den här veckan är det fullt upp. Ska jobba på Astrakanen hela veckan, för nu har jag fåttbaka rösten och kan prata normalt igen! På onsdag ska jag även på ett annat möte, som ska bli lite spännande att se.. hihi, gud vad jag känner hemlighetsfull! Dock hoppas jag på det andra stället :p

Jag är med i någonting som heter Gratisbio, där man kan göra olika saker för att samla poäng som man sen kan byta in mot presentkort på typ vart man vill :p

Så klicka här GRATISBIO för att bli medlem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0