110203

Usch, jag mår inge vidare.. Åkte till jobbet med min värdelösa röst, var nästan helt omöjligt att prata.. Men pinade mej igenom hela dagen från 8.30 till 17. Så är helt slut nu.. har ingen röst och nej, usch! Skulle egentligen jobba imorgon, men gick in till chefen och sa att jag inte kan jobba med min röst, går juh inte, man måste juh prata med barnen. Så jag blir hemma imorgon för att kurera mej.

Åker till Vallskog imorgon eftermiddag, jag och Johan har nämligen 1 års dag imorgon! Jippie! :) Men annars ska jag bara ta det lugnt.

Men nu ska jag gå och göra mej iordning, är genom slut..

Jag gör dag 10 imorgon, orkar inte ta kort nu för att visa vilka kläder jag hade på mej..


Kommentarer
Anonym

Burlesque va verkligen sjukt bra! Jonas tyckte också att den va bra!:)

2011-02-03 @ 22:00:36
URL: http://inallitsglory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0