110201

Sitter och tittar på family guy, äter chips och dricker oboy.. :) Allt det här med olika dieter och grejer hoppar iaf jag över för tillfället (iaf tills jag vet när vi åker utomlands). Känns skönt och just nu väldigt gott..

Har varit en slitig dag, började jobba klockan 08.00 imorse och jobbade till 16.30. Ska jobba där veckan ut, på Astrakanens förskola i Storvreta :) Det är roligt men det är så skönt och komma hem, sitta ner och bara slippa allt skrik ;p

Snart lär väl Johan komma hem hoppas jag, vill pussa lite på min prins!

Ska iaf skriva Dagens nu, dag 8.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0