110405

I know, long time no seen.. har inte riktigt haft tid att skriva, har jobbat nå sjukt mycket.

var så så länge sen jag skrev att jag inte ens kommer ihåg vad jsg skrev sist, har iaf fått en 50% tjänst på chic som kommer börja i juli typ :) Ska bli jätteroligt! Ser verkigen fram emot det!

Annars har inte så mkt hänt. Svimmade igår på jobbet, och det fick mej att inse en ganska rolig sak. Jag älskar mina kollegor på förskolan men jävlar vad nyheter sprids snabbt där! :o hihi, lite roligt att inse bara..

Och förövrigt så firade jag och johan 14 månader igår, så myspysigt så, idag borde min svägerska komma hit från Thailand. Men sen är det inte så roligt dock.

Men nu ska jag titta på sons of anarchy med världens bästa! <3


bild från fridis fest :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0