Ville bara säga godnatt min älskade

Kom precis hem från Eva och Johnny där vi har vart de senaste timmarna.. Älskar att sitta och prata med eva och skoja med hennes söner.. Hennes yngsta son har haft cancer så han har legat inne på sjukhus väldigt mkt, men är nu helt frisk! Vilket är jätteskönt!

Och juste, idag innan jag skulle till salongen och skriva på allt så tog jag en sväng in på Stadsbiblioteket, jag brukade älska att vara på bibliotek, kunde vara där i timmar och bara gå runt och titta vad det finns för böcker och läsa igenom några och bara vara där, älskar lukten och känslan av bibliotek.. Kan dock bero på att jag alltid tyckt om att läsa.. Kommer nog aldrig glömma när jag skrev upp alla böcker jag läste på ett år och endast under ett år.. I slutet av året hade jag kommit upp i 500 böcker, så det vad ändå ganska imponerande..
Iofs så har jag juh aldrig tid att läsa nu för tiden, längtar till att jag kan ligga i sängen och läsa en bok om så bara några sidor innan man somnar eller precis när man vaknat.. Istället får jag nu läsa muskler och fästen och ursprung, men är väl roligt det med antar jag! ;)

Nej, nu ska jag platta håret och sen gå och lägga mej, har skolfotografering imorgon klockan 9 så maste ha någorlunda fint hår iaf :)



Jag och mina favoriter!

Älsk.

<3


Kommentarer
Amarisa

Du vet väl att det innebär att du måste ha läst 1,4 böcker/dag i genomsnitt? :)

2010-09-02 @ 23:02:03
nattis

gullunge

2010-09-05 @ 12:29:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0