He think's I'm pretty without any make up on ..

100 år sen jag skrev, tro mej jag vet! Men har varit otroligt stressigt de senaste veckorna nu men äntligen kan man se ljuset i tunneln! Det är idag bara 25 dagar kvar, alltså 600 timmar, alltså 36 000 minuter, alltså 2 160 000 sekunder tills jag tar examen.. kan knappt vänta! Så, vad har hänt sedan sist? Jo, faktiskt ganska mkt, såsom; 1. Jag har fått jobb!! Börjar jobba på Uppsala spa och skönhetsvård. Så det hurrar vi för! :D Så då får ni komma in och boka behandling av mej (A) 2. Epona som jag skrev om för några veckor sedan, hon behövde inte akut avlivas utan hon lever fortf, dock måste hon avlivas inom en snar framtid. 3. Johan tittar på lägenhet och jag ska flytta in med hnm, så kommer bli sambos. 4. Har nu gjort hälften av mina praktiska slutprov, six done, six to go!
Sen så var det väl inte så mkt mer men lite har iaf hänt!

Imorgon blir det epilering i skolan, sen ska jag hem och göra mej iordning för lite skojsigheter medans johan är med "jobb kompisar" och tittar på fotboll och resten av helgen ser ut att bli lugn iaf, om man jämför med kräftskivan för 2 veckor sen, eller vad säger vi? "Tuttar, tuttar, tuttar överallt! " hihihi (A)

Nej, nu ska jag kolla när min karl åker sin kusins moppe.. ;)



Älsk.!

<3


Kommentarer
kaisu

VAD ÄR DE FÖR CP BILD?!?!?!?

2010-09-02 @ 19:09:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0