wednesday= tv dag

Idag är det onsdag vilket från och med idag betyder tv dag.. Yey, typ en av de bästa anledningarna till att jag tycker om hösten, alla tv serier börjar. Kvällen börjar med nya säsongen av Bonde söker fru, och tydligen så ska den här säsongen vara väldigt händelserik och dramatisk. Klockan 21 är det sedan Grey's anatomy, undra vem som dör egentligen? ;) och sen klockan 22 är det Kungarna av Tylösand, skäms lite över att säga att jag tittar på det, men kan inte låta bli.. ^^

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0