Update!

Uppdatering på gång, har varit dåligt med det, men nu när skolan är slut så kanske man kan börja igen, får väl se! ;p

Som sagt skolan är slut, tog examen för en vecka sen igår, började jobba på onsdagen så det är full rulle.. Ledig idag, skönt men hade tid hos akkis 8.40 imorse, tog emot men det gick snabbt även fast jag måste säga att det är lite för krångligt för att hitta där, men kom fram till slut iaf ;p De tog Biopsi prov på mina utslag och tog även blodprov, så har nu ett hål i armen, och tog blodblodprov i andra, så superfint att jag ska jobba imorgon, och att våra rockar är svarta ;på men det löser sej ändå.. Fick nya tabletter också, kommer dock inte ihåg vad de hette, men får endast ta de på kvällen de då är starkt sövande^^ Så när johan börjar bli tråkig på kvällarna så vet jag vad jag ska göra.. haha! ';)

Lägger upp lite bilder senare från examen och även lite bilder från hela året lite senare..


Såhär fin om armarna kommer jag vara nu.. ^^

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0