Söndag en dag som alla andra dagar..

Jag sitter och målar naglarna, fransk manikyr och älsklingen spelar tv spel.. vad han dock inte fattar är att målar jag naglarna så måste han sitta still!! Men neej, så har tagit x antal minuter att göra det här.. well well, älskar hnm som tur är ändå <3 haha.. nej men så ser våran söndag ut för tillfället.. ;p Får väl se vad som händer resten av dagen, ska hem till mej ikväll iaf, mamma fyller år imorgon.. Kanske blir en tur ut till Tant Eva och grabbarna idag, får se vad dagen har att erbjuda ;D

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0