sjuklig lördag.

Sitter hemma i soffan med älsklingen, han tittar på A-team jag gör allt annat än kollar. Gick hem från jobbet i torsdags med feber och lock i båda öronen, var hemma igår förutom ½ timmes behandling mitt på dagen och sjuk även idag, dock har febern gått ner, thank god for that! Hatar att vara sjuk, känner sej så mesig då :( Men friskare nu iaf :)

Hundvakt idag medans mamma och peter är på mammas kusin träff i Enköping.. Precis när de åkte började Alice bete sej konstigt, sen när vi satt och åt våfflor började hon hulka och la världens största kaka på golvet, mm vad mysigt.. Sprang då ut med henne efter att hon fått ducsha och spyan torkats upp, där hände lite allt möjligt äckligt! Dock mår min lilla gosevovva bra nu tror jag, ligger och sover alldeles utmattad här bredvid i soffan..

Älskar de två jag myser med i soffan nu, de bästa jag har!



<3


Kommentarer
Johanna

Var jobbar du någonstans Mikaela? :-)

2010-10-16 @ 18:27:53
URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0