Nov,20. 2010

Nu är jag och älsklingen hemma, har vart hundvakt hela kvällen :) så det betydde extra mys för oss :) Så vi lagade mat, bestämde oss för att göra egen pizza med vitlökssalami, soltorkade tomater, stekta champinjoner, rödlök, fetaost och till det tzatsiki, riktigt gott faktiskt :) Sen gjorde jag efterrätt som vi såg på Halv åtta hos mig häromdagen som kallas för Rodnande sötnos, som består av smält vit choklad, kesella, grädde ihopblandat och sen in i kylen, va OTROLIGT gott faktiskt :)7

Gud, laila från lailaaziz.blogg påminde mej nyss om att jag faktiskt längtar lite till jul.. när det är ljusstakar överallt, när granen är uppe på stora torget, när man får rimma på paketen och när man får sitta på uppesittarkvällen, spela bingolotto och njuta.. :)
I år är det dock lite nya traditioner som gäller med min älskling och andra halva <3

Nej, nu ska vi kolla på film eller om vi ska gå ut och ha snöbollskrig här ute på landet.. <3


jag och min kusin i julas när jag hade mitt underbara och saknade löshår..

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0