Nov. 9, 2010

Hej guys! Jag vet, riktigt skit uppdatering men har haft lite för mkt skit för att orka skriva.. men det mesta verkar lösa sej nu iaf.. Ja, ni som känner mej vet att jag har sagt upp mej från jobbet.. så för tillfället är jag arbetslös.. men det ska lösa sej det med, ska jag se till.. :)

På lördag ska vi först på middag hos johans faster, lite av en "parmiddag" + barn.. Sen efter det ska jag och min älskade karl ta oss till Bellas 20 års fest.. Svart och vitt med lite silver i.. har nu fixat min gorgeus outfit.. :p Nu ska jag bara se till att min älskling ser bra ut också, eftersom han ska få träffa vänner  :) På söndagen ska vi bowla med min familj så.. fullt hela helgen, dock är det juh ett tag kvar tills dess, men det går snabbt..

Imorgon ska jag vara barnvakt åt bästaste Theo.. Får väl se vad vi hittar på då.. måste iaf hitta en sista slutgrej sen till bellas present, men de löser sej. Sen kommer frida och lkipper och frgar mitt hår.. har nog bestämt mehj hur det blir.. men berättar inte utan ni får se sen ist ;)



Well well..

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0