Nov. 10, 2010

Godmorgon alla morgonpigga! Händer idag då? Själv ska jag snart åka ner till stationen för att hämta min söta lilla (eller aa, lilla och lilla, 2 år) systerson.. Såg precis på facebook att min syster hoppas att "han inte gör nr 2", hoppas jag med också.. men annars fixar vi det ändå.. :p

Ikväll ska jag bli snygg i håret.. får se hur det bli.. kommer lägga in en före och efter bild antingen ikväll eller imorgon ;) Hur tror ni att det blir då? :)

Nej, nu ska jag ta på mej kläder och sätta upp håret lite snabbt.. :)

<3


Kommentarer
Kaisu

Hoppas de blir bra. Ska bli kul o se:) Puss

2010-11-10 @ 13:48:35
URL: http://ienstorvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0