Är med i en tävling

Jag har hittat en ny jättebra blogg som jag har fastnat lite för.. micahs.blogg.se heter den och den handöar om en 14 årig tjej som snart ska få en liten dotter.. Ja, kanske lite ungt men tycker ändå att hon är väldigt modig och duktig.. Ni kan juh kolla själva..

Och nu har hon en tävling som jag är med i där man kan vinna presentkort på www.dobaz.se som är en sida men hundkläder och accessoarer osv.. Jag skulle helst vilja vinna en mössa och sjal i rosa till min lilla vovvsing.


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0