Tjohooo

Nu  är det Mikaelas favorit Kaisu (iof så känner hon nog ingen annan Kaisu) som äntligen skriver gästinlägget jag lovat skriva. Tänkte att jag måste väl skriva innan jag åker till Finland så lillan inte saknar mig alltför mycket. Föresten Mikaela vi åker på måndag morgon ist.
För dom som inte vet vem jag, så är jag Mickis klasskamrat och resesällskap.
Sitter här och funderar på hur snabbt tiden igentigen går. Tydligen trodde Johan att M och ja känt varandra länge. Och så känns det med, fast det inte ens var ett år sedan vi träffades för första gången. Men vi har hunnit med mycke under den tiden. Både skratt och gråt. ”Jag står här med din typ flickvän” är väl en replik vi aldrig kommer glömma. Vi hade ätit middag hos mig och väntade på bussen för att åka ner på stan och vip. J och M pratade i telefon och jag ville också prata med honom. Då kläcker jag ur mig de. Jag står här med din typ flickvän. När dom inte va tillsammans än. Fröken Arnell var inte allt för glad på mig då, men alla vi vet ju att det gick bra ändå!
Tänk på alla gånger vi satt på tågen och svor för allt krångel som varit, vad hade vi gjort utan varandra? Suttit där ensamma och gråtande tyckt synd om oss själva. Eller vårat tripp till Skansen hade varit värdelös ensam. Du hade klarat dig bättre än jag ensam. Hur hade jag hittat någonstans ensam med mitt lokalsinne eller kommit rätt med tågen? Det är väldigt lätt att kliva på fel tåg, jag vet! Södertälje, Märsta samma linje olika håll. Febrig och trött verkar allt bra.
Tänk vad tråkigt du hade haft utan mig:)
Snart är vi klara med skolan och då kommer vi inte längre ses dagligen, hur kommer det gå? Vi får väl ta sommarlovet som träningsperiod. Kommer sakna dig lilla snigelbäbiz otroligt mycke!

Nu ska vi se om jag lyckas lägga upp de här bara haha
Vi med våran favvoNathalie
Vi med våran favvo Nathalie

Mikaela du får vända bilden, jag fattar inte hur man gör de. Om man nu ens kan det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0