svacka men inte blir vi nykterister för det heller...;)

Suck, har haft världens svacka den här veckan, har verkligen gått in i väggen.. Var ite saker som startade det hela i skolan och massa skit, blev lite less på folk (eller okej, ÄR fortf less).. Men det känns bättre nu när jag fått vara hemma ett tag.. Känner mej mycket bättre nu snarare, får se hur det blir på måndag bara! Älskar min pojkvän som stöttat mej genom den här jobbiga tiden.. ;)

Idag är det 90 års fest.. 40+50 så det ska bli roligt! Blir ca 70 pers på kalaset här ute i Vallskog så party hela natten ;) Trevligt eller vad!? ;)

Nej, ska väl vara lite social mot min pojkvän! ;)

c u l8er!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0