Sommarlov solen lyser skönt, sommarlov gräset är så grönt..

Jajamänsan.. jag har sommarlov! Det är så sjukt skönt så jag kan inte ens förklara.. Har sovit ut ordentligt idag, vaknade för en kvart sen typ.. ska gå upp och ta på mej lite kläder och åka hem (är hos johan), hämta lite kläder för imorgon och sen åka och träffa Paulina på stan.. Ikväll åker min kära pojkvän cross så blir att ta det lugnt och sen åka ut hit igen...

En lite dålig sak med sommarlovet är dock att jag inte får träffa mina små kultingar på ett tag.. :( Men tackagud för att det finns telefoner och facebook.. :D

Hmm, har nåt mer hänt? Jamen juste, i måndags va jag och svägerskan Malin på Twilight Fan Event! Och det var nderbart Taylor Lauter va 100 ggr snyggare/sötare i verkligheten.. :) Hade iaf en jätte trevlig kväll! :)

Nej, nu ska jag göra nåt vettigt.. :P

TTYL...

<3


Kommentarer
Nattis

kommer sakna sööönder mig!! jag längtar redan tills vi ses igen

2010-06-24 @ 15:29:52
URL: http://nathaliesderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0