Dagen efter..

Varför ska dagen efter alltid vara så sjukt jobbig.. det är som det är och man förtjänar det väl antar jag.. Vi har bara legat hemma heela dagen idag och kollat på true blood som min kära pojkvän fallit totalt för.. ;)

Gårdagen var iaf jättetrevlig, med människor som var fulla och glada (de flesta iaf).. Råkade göra lite pinsamma saker, bla att flasha mej för johans släkt när jag och Malin skulle gå ner i brygga.. Så johans kusin på 12 år, hans första tuttar som han fått sett förutom sin mammas blev alltså mina.. 2 tummar upp ;) hahaha... men vad kan man göra..! ;)

Nej, nu ska vi kolla på true blood lite mer.. ;)

TTYL

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0