20 år idag!

Jaha, då är man 20 år då.. kan väl inte precis säga att det va nån värst skillnad, enda att jag får gå på systemet (och tro mej, det har jag gjort) ;)

Vaknade imorse och fick då dagens förstra present.. jättefint armband, av världens bästa pojkvän, från märket miss Dee, som jag redan har ett annat armband ifrån och som jag älskar! Som sagt världens bästa pojkvän (fick örhängen igår också).. Sen kom jag till station och där får jag dagens andra presenter, från Kaisu, kan inte ens förklara men roligt iaf.. ;) Sen nu så har nästan alla gäseter gått, ett sällskap på 13 pers åt upp smörgåstårta för 30 pers.. :o Men gott va det! Har fått en massa presenter varav de flesta ligger i inrednings tema.. ^^ Vad kan man söga, verkar som om mamma vill ha ut mej ur huset..

Nej, men är så nöjd, har världens bästa familj, släktingar, vänner och Pojkvän! Tack för alla fina gratulationer!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0