Viking line imorgon :)

Hej! Jag vet, va typ 100 år sen jag skrev nu.. Ligger och väntar på älsklingen medans han bastar.. Här mås det bra annars, har bara en vecka kvar nu innan skolan börjar :( Ska dock bli lite spännande att se hur det ser ut i skolan nu efter renoveringen :) och har trots allt bara några veckor kvar innan jag går ut .. :) spännande! så sitter och söker till hur många salonger som helst.. grejen är att jag vill jobba med märken som jag kan stå för och inte några jag inte tycker om.. och eftersom det finns så många olika så är det lite jobbigt! men har hittat några jag tycker om, både i uppsala och stockholm..

Hur mår ni då?

Igår var vi på grillmiddag hos några vänner, jättetrevligt var det! Åt gott, speciellt nån ost inrullad i bacon som sen grillades, hur smarrigt som helst.. ;P och gosade med deras ungar samt spelade jätteroligt spel som hette Allsång på skansen. Jättetrevlig kväll! :)

Idag har vi vart på Thuns och även hem till johans far en sväng. Johan hittade en jättefin skjorta som han ska ha på sig imorgon.. :) Min lilla Pussgurka <3 För imorgon ska vi åka båt :) Johans farmors man fyller 70 år idag, Grattis! så det blir en massa släktingar! ;P så ikväll ska vi hem till mej och sova så blir det närmare till transfer bussen.. ;P Nej, nu vill jag hemåt till mej så att jag kan få välja kläder.. suck! ;)

TTYL


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0