våra bästa år + new moon en måndagsmorgon

Godmorgon! Sitter med elin ute i vallskog och tittar på våra bästa år för tillfället.. haha! Sorgligt vi vet, men det är ändå roligt och hur patetiska är de inte, så man bara måste kolla juh.. ;)

Efter det här blir det new moon, elin har inte sett den, så vi ska kolla på den :)

Måste väl fortsätta lite på mitt specialarbete också.. suck! orkar egentligen inte, men har bara skrivit 1700 ord än så länge och lovet börjar ta slut, så måste göra det.. ;P

Veckan är inte så planerad än; johan får semester på tisdag, så det blir mest sola och mysa.. sen på fredag ska vi vara hudvakt till min lilla gosa, och sen på lördag ska vi ta caben ut till örgrund och träffa sussi och anders och mamma och peter.. men det är det ända som är planerat..

Nej, nu ska jag kolla på när sami och alla andra får panik för diverse saker.. ;P

TTYL

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0