Torsdag..

Torsdag idag, vilket betyder att det är fredag imorgon, underbara fredag, det betyder att jag får vara med min älskade pojkvän sent på kvällen och kunna sova med hnm på morgonen.. <3

Sitter hemma i Vallskog nu, men ska alldeles strax åka hem till mej i stan, har inte varit där sen i fredags nu,. :*/ Är aldrig hemma, dock älskar jag att vara i vallskog..

Imorgon kommer min lilla kusin Ida hem till oss så ska jag och mamma vara barnvakt åt henne hela helgen, så på lördag blir det furuvik.. :)

Nej, nu ska jag fortsätta göra mej iordning och sen åka hem.. kanske hörs ikväll!


jag och Ida



TTYL

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0