Tisdagsmys..

Sitter med älsklingen i soffan och mystittar på allsång.. Har haft en riktig mysdag med Janina på stan.. Drack en sjukt god iste på waynes efter många om och men sprungit runt på alla cafén i hela j*vla stan för att hitta ett kafé som hade nånting utan nötter eller mandel, tror du det fanns nåt eller, nej!

Juste, i söndags va det juh Viking Line också.. jätteroligt, jättetrevligt sällskap och sen mådde man juh som man förtjänade sen i måndags.. ^^

Tänkte lägga upp lite bilder från i somras:

Kusin och Hello Kitty pussas på Furuvik

Alice äter isglass

Älsklingen och alice myser

Min karl, han är stark han, kan lyfta en hel hund.. ;)

PUSS!

Åkte upp med skylift på gården, Arne blev liten som en myra..

Gården.

TTYL

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0