söndag

Söndag idag.. ska snart åka och bada med alla barnen här i vallskog.. men sjlvklart har johan fått fast de framför UFC... en dag som denna..

Igår va vi ut till mina föräldrar vid stugbygget. Johan fortsatte dra elen och jag fick måla.. suck! va väl inte det roligaste jag gjort.. men vi va o badade i havet, och jag och mamma va ner till öregrund och gick runt och åt glass.. sen blev det inte så mkt mer, åkte hem och åkte och badade..

Nej, nu ska jag och alla barnen (ja, johan räknas som ett av barnen) åka och bada..

Grattis älskling på 5 månaders dagen.. <3

TTYL

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0