söndag...

sitter ute i vallskog och kollar på fotboll (jag vet, :o ) lite chockad jag med.. hur har helgen varit då? jag var på furuvik hela dagen igår och tittade på apor o kameler o ännu mer apor och kängurur och en massa andra djur.. försökte vinna något men neej, inte fan gjorde jag det.. och tur i kärlek? ja, kanske lite då?! ;) och självklart åkte jag och lilla ida karuseller, så har blåmärken på hela knäna nu, för att barnkarusellerna inte var byggda för vuxnas knän... ^^ Åkte sen ut till vallskog på kvällen och har vart där sen dess.. Vi åkte juh då självklart och badade sent igår kväll, ISKALLT!! och sen åkte vi hem och tittade på klassikern Sunes sommar! Hade glömt att den faktiskt var riktigt mysig :)

Idag har vi legat nere vid ån heela dagen och faktiskt, tro det eller ej men även i vattnet mesta delen av tiden.. ;)

Nej, nu ska jag fortsätta kolla och sen ska vi gå och lägga oss, johan ska jobba imorgon sista dagarna nu innan semestern.. :)

TTYL

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0