sol, sol, sol..

Gud vad underbar sommaren är.. Idag är det ett riktigt underbart väder.. Inte ett moln så långt ögat kan nå, inte en droppe regn på hela dan..

Ligger i johans trädgård och lapar sol.. måste juh bli brun. men sjukt tråkigt att ligga ensam så jag väntar mest på att han ska komma hem så att vi kan åka och bada eller nåt.. men för tillfället lgger jag tillomed inne och gömmer mej för solen, blev lite för mkt nyss, Beverly hills 90210! ;)

Ikväll ska jag åka hem eftersom johan ska vara med sina kompisar.. Sen följer jag med hnm hem ikväll så att vi kan åka direkt till öregrund imorgon, johan ska dra det sista på elen och jaa, jag ska väl soola... ;)
I vilket fall som helst så får vi väl se vad jag hittar på ikväll... hmm... :/

Igår va det ett år sen min älskade vovvsing kom till oss <3 och imorgon va det ett år sen jag och mina tjejor åkte till magaluf, två av de bästa veckorna i mitt liv.. <3

Nej, nu ska jag gå ut i solen igen..

TTYL

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0