Natten är den värsta tiden på dygnet..

Klockan är nu 01.57 och jag sitter uppe, ensam hemma och tittar på Dear John.. Har även kollat på The last song ikväll.. Båda sorgliga kärleksfilmer. Och anledningen till att jag sitter uppe även fast jag borde försöka vända på dygnet nu? Jo, för att Johan fortf inte har kommit hem, jag ahtar att oroa mej, för ja vet att han älskar mej, men innerst inne så vet jag inte..

Aja, tänker iaf sitta uppe tills han kommer hem, vågar inte gå och lägga mej själv längre..

Hoppas han kommer hem snart, vill bli omhållen och pussad på...

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0