Just a couple of days left now.. :(

Usch, bara några dagar kvar nu innan helvetet börjar igen.. ska bli lite roligt att träffa alla och se hur renoveringen är men orkar verkligen inte..

Aja, idag hämtade vi malin på flygplatsen, som kom från kreta :P Och efter det blev det en liten tur till min kära svärfar och hans fru för att säga hejdå innan de åker till Nerja på lördag.. Blev juh tvungna att säga hejdå till lill tjejen och maria och peter.. :)

Så, nu ligger vi hemma i sängen och kollar på We are Marshalls :) Så mysigt så!

Nej, nu ska jag mysa med min karl och titta på filmen, o kissa måste jag också göra.. ;)

Hittade lite gamla bilder.. hahaha! :)

Jag och Amarisa spelade nån Chopin låt tror jag i Skokloster kyrka,
tror jag.. Amarisa på piano o jag på flöjt.. :)

Jag och Linda posade järnet under nån sommar.. ^^

Annica, Eleonor, Jag och Paulina första året i gymnasiet, lite förändrade
kanske? ;)

jag 16 år...

TTYL

<3


Kommentarer
annica

haha hoppas då man förändrats..

2010-07-29 @ 22:52:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0