Ensamma fredag...

Vad gör ni? Lite förfest kanske? Vad vet jag, själv sitter jag hemma själv en fredagskväll.. Johan är med sina killkompisar och ska ringa mej men blir galen.. börjar tro att han inte kommer göra det.. så sitter och lyssnar på musik själv... it sucks! ;/ men what to do.. har kollat på två filmer ikväll iaf.. I love you, Beth Cooper med Hayden Panettiere, jätterolig va de faktiskt och sen blev det Percy Jackson and the olympians, lightnig thief, dock va inte hela filmen nedladdad så slutet försvann... måste säga till johan att ladda ner slutet åtminstone.. Men orkar inte se nån mer film nu..

jaja..

TTYL

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0