Tuesday ..

Tisdag ! Och för det mesta segaste dagen i veckan MEN idag va den faktiskt inte det. SLutade runt halv 12 så va hemma strax efter 13 så gick och la mej och sov och se, nu är klockan redan 18.10 ! :) Så imorgon är det onsdag och halva veckan har gått ! :D

Imorgon har jag Pedikyr, har inte haft det på 6 veckor så ska bli lite jobbigt att skalpella nåns fötter kommer juh knappt ihåg hur man gör ^^ Sen blir det studiebesök på torsdag, på Eriksbergskliniken, ska bli riktigt roligt faktiskt ! :D
Några andra planer i veckan vettefan, ska kanske ut i helgen och sen åka skridskor med Johan på söndag :P

Nej, nu ska jag göra lite instuderingsfrågor till imorgon ... ;/

Gud vad äcklig bild jag hittade, måste bara visa ! :)

Fräsch va ;)


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0