Nyår 09/10 lite annorlunda än planerat ...

Hej. Har precis kommit hem efter ett 12 timmars pass ... Tänkte bara berätta lite om nyår!
Skulle juh egentligen ta en lugn kväll hemma med familjen på nyår .. Men när jag låg i sängen så ba faan vad tråkigt jag har, så ringde kära annica och fråga vad de gjorde, drog ihop en outfit lite snabbt, sminkar mej och åker ner till Paulina där det vankades förfest med tjejerna som jag inte träffat på några hundra år typ :) Efter ett tag drar vi ist till Annicas mormors tomma lägenhet och satt där och körde våghals med frågor som; gör din bästa pose, mest spektakulära spya osv .. haha ! 12 slaget firades som precis alla andra i Uppsala, uppe på backen med alla fyrverkerier :D Men efter det tog vi en tur till kalas, som faktiskt blev vääldigt rolig ! Tack vare småsuparna på toaletten (som vi tackar malin för), porrdanserna på alla möjliga ställen, och off course mitt snygga ragg för kvällen .. (tror han va snygg iaf, haha ! ). Men tackagudarna för att mami hämtade mej runt halv 4 ... sen hände vissa grejer (som jag inte tänker ta här) som avslutade kvällen med ett VA ! haha ...

Men sjukt rolig kväll iaf !

Har väl dock mått bättre än jag gjorde på jobbet på nyårsdagen, eller vad säger ni som såg mej ? ;)
Lite pics från kvällen:

SKÅÅL !
Min pose


Millan och Annica poser ..

hjäälp !!                         hahah                      Yeeah, cool !             Poorrr !!

Blond 4 life <3
Spöket laban på besök !


<3




Kommentarer
Anonym

bugar och bockar för komplimangen angående "kvällens snygga ragg".

2010-01-03 @ 15:59:44
annica

vafan jag va kvällens snyggaste ragg :P hahahah jaa i år fick jag ju fan inget snyggt ragg som föra året jag skulle hållt i mr 2009 :P

2010-01-08 @ 23:08:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0