Googla dej själv ..

Alltså såhär då .. Alla googlar väl sej själva ibland ?! I vilket fall som helst så gjorde jag det nyss och hittade bilder och text som jag inte ens visste fanns på internet ! :o
Ni som har läst den här bloggen ett tag vet juh att jag va till Nord Irland hösten -08 för att jag fick ett stipendium från skola och blablabla .. Iaf, innan jag åkte så skulle jag presentera skolan på engelska ..

http://www.tourismandidentity.info/guc.htm - tydligen så är det där hur det blev! Det är jag som har skrivit om Guc för er som orkar läsa texten .. ;)

Fanns även lite bilder ;/



Bilden här under är när Comenius va hos oss ..


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0