Gammal och grå ..

Aj ! Igår började jag få ont i ryggen, men tänkte inte på det spec mkt brukar juh ändå få det med jämna mellanrum .. Men så i skolan idag så gjorde det ondare och ondare och kunde knappt koncentrera mej på att ligga ner på britsen.. Så min kära vän Såpi kollar och vi konstanterade med lite hjälp av Karin att jag nog har en inflammation i ryggen :/ Känner mej som en gammal kärring, väntar bara på de gråa stråna på huvudet (hahahahahaha, eller hur Såpi ;), nej bara skämta med dej älskling) .. Så går på alindrin kur i helgen nu ;/


Vad tkr ni om Lets dance då ? För jag chansar på att ni sitter och tittar på det nu ? :) Jag tkr om de flesta i år faktiskt även fast Elin Kling är min stora favorit ! Och Mattias Andreasson såklart och Bygglovs-Willy är 2010 års gubbskämt ! ;P
Men fattar inte, om feministkvinnan Gudrun Schyman är så mkt för jämställdhet varför hade då hon klänning medan hennes partner hade byxor ? För om det ska vara jämställt så ska väl ändå båda ha klänning eller båda ha byxor ? ;)
 

<3


Kommentarer
Kattis

Eller båda kjol?! Tråkigt med ryggen gumman, det blir att vila. Kram trevlig helg

2010-01-08 @ 22:25:27
Anonym

idol???QQ mikaela är du lite trött i mössan? Let's dance ;) hehe. puss ulrika

2010-01-08 @ 22:53:24
jag

haha .. jo tydligen så va jag det Ulrika .. ofta ingen annan sa till tidigare ^^ puss !



haha, du fattar vad jag menar kattis :) Trevlig helg på dej med bästaste kattis!

2010-01-08 @ 23:00:48
URL: http://minangel.blogg.se/
Såpi

stackars mickan :(

ja vänta bara på de gråa håren, då e det kört, haha! Ska gå och gräva ner mig nu.

;-) puss!

2010-01-08 @ 23:26:37
Kaisu

Nejnej de va blindtarmsoperatin eller va de bihålleinflamation...? Hmmm

2010-01-09 @ 14:37:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0